۱۳۹۵ مرداد ۲۰, چهارشنبه

علی بهروزیان:‌ هزار اشرف، در گردهمایی کهکشان آزادی

علی بهروزیان:‌ هزار اشرف، در گردهمایی کهکشان آزادی

برگزاری شکوهمند گرد همایی بزرگ ایران آزاد در پاریس و شرکت قدرتمند پارلمانتر ها و سیاست مداران سراسر جهان و به یزه حضور صمیمانه هیات هایی از کشور های خاورمیانه در جمع کهکشان بیشماران آزادی ایران زمین در پاریس نشانگر اتحاد گسترده نیروهایی بود که دست در دست مردم و مقاومت ایران جبهه وسیع نیروهای ضد بنیادکرایی و ارتجاع را در برابر چشمان جهان و تاریخ به نمایش آورد.



این اتحاد و همبستگی جهانی که جلوه های کوبنده آن هر روز بیشتر و بیشتر نمود هایش بارز می شوند در همان روز نخست چنان ضربه سهمگینی بر پیکر فرتوت و پوسیده ملایان ابو داعشی فرود آورد که هنوز پس از گذشت یک ماه رژیم ضد بشری از بهت و گیجی آن ضربه سر برنیاورده است وو کماکان بوزینه گان وا رفته اش را در رنگ و جلد های گوناگون بسیج می کند تا یقه دران و کف بر لب جای دوست و دشمن به این آن نشان دهند.
این داستان رقت انگیز رژیمی است که امید و آرزوهای ملتی به پا خاسته را با دجالیت لگدمال کرد و جز مرگ و نیستی و نابودی و غارت بی رویه جان و مال مردم ایران و منطقه هیچگونه دستاوردی نداشته است و اینک در اوج تنزوای بین مللی سقوط محتوم خود را در در گردهمایی شکوهمند مقاومت ایران می بیند.
رژیمی که خواب های پنبه دانه ای نابودی مقاومت و برقراری امپراتوری آخوندی را در سر می پروراند در فردای گردهمایی "ایران آزاد" وحشت خود را از صف آرایی جهانی ای که تنها و تنها یک پیام برای خامنه ای و رژیم منحوسش داشت: " سرنگونی، سزنگونی، سرنگونی" اینگونه نشان داد:

"سایت پاسدار رضایی (تابناک) – ۲۷ تیر ۹۵
آقای ترکی فیصل در نشست مجاهدین به عنوان یک برگزارکننده, شرکت می کند و هفتاد تا هشتاد میلیون دلار صرف این همایش کرده اند و بلیت برای اعضای این گروه از سراسر دنیا رزرو کرده اند و در آنجا گفته که ما با کمک شما به زودی جمهوری اسلامی را ساقط می کنیم. این نوعی وحشی گری و جنون سیاسی است. تنها این نیست.
آمریکایی ها در اسنادی که منتشر کرده اند, اسناد ۲۰۱۵ و ۲۰۳۰ که منتشر شده, گفته اند که ما دو تهدید داریم. یکی ایران و دیگری چین است. خب وقتی تفکر آمریکایی ها این باشد که ایران تهدید آنها است, قاعدتا باید خیلی چیزهای دوستان خودشان را چشم پوشی بکنند. آنها نیاز دارند به عربستان و لذا بین این موضوع گرفتار شده اند.
ما آثارش را می بینیم, مساله موشکی را بیخود مطرح کرده اند, الآن تحریم هایی که در کنگره در حال بحث است و همچنین مساله ویزا که بلافاصله بعداز اجرا شدن برجام مطرح شد و به تصویب رسید, اینها بیانگر این است که آمریکایی ها به دشمنی ها ادامه می دهند.
تلویزیون آخوندی -۳۰ تیر ۹۵
اگر دنبال فهم چرایی رشد تروریسم در منطقه هستید که آسیب آنرا خود تا حدی چشیده اید باید به همین رفتارهای بی منطق و دوگانه خود بنگرید که نمونه دیگر آن رادر اجازه تشکیل اجلاس پاریس و یاوه گویی های آن مسئول عقب افتاده سعودی میتوان یافت, برای کشورهای اروپایی که هر روز دم از مبارزه با تروریسم می زنند, شرم آور است.
تلویزیون آخوندی - ۲۹ تیر ۹۵
رحمانی فضلی، وزیر کشور رژیم: دشمنان ما به طور شفاف در حوزه امنیت داخلی ما دخالت و هزینه می‌کنند, جمع کردن مجاهدین و سخنرانی یکی از رهبران عربستان قابل کتمان نیست آنها پول خرج می کنند تا بتوانند مخالفان داخلی ما را در شرق و غرب کشور منسجم کنند.
آنها هم فضای رسانه ای اپوزیسیون را فعال کرده و تحریک فضای اجتماعی و سیاسی را در دستور کار قرار داده اند و در واقع همه آنها دست به یکی کردند که ایران در منطقه دچار تنش شود.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم - ۲۹ تیر ۹۵
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متأسفانه فرانسه علاوه بر تلاش مستمر در جهت بی‌ثبات سازی منطقه اخیراً میزبان تجمع مجاهدین بوده که این اقدامات کنار تلاش برای تطهیر آنها با تعهدات این کشور و مواضع اعلامی مقامات فرانسوی همخوانی ندارد"

و در آن سو رسانه های جهان:
"پشتیبانی سیاسی عربستان از اپوزیسیون ایران و انعکاس مطبوعاتی آن بعد از دخالت های برنامه ریزی شده رژیم ایران در امور کشورهای همسایه به حدی است که سیاستمداران رژیم ایان اظهارات خود در مورد بهم زدن ثبات حاکمیت در بحرین را تکرار کردند و پشتیبانی از شبه نظامیان در یمن و عراق و سوریه و لبنان ادامه دادند که باعث اشاعه آشوب در این کشورها گردید.
الخلیج آنلاین افزود: «گویی که شرکت ترکی فیصل در گردهمایی اپوزیسیون در پاریس، که ۱۹ تیر برگزار شد، پاشیدن نمک به زخم ایران بود، که بحران های داخلی ایران و ترس رژیم حاکم از اپوزیسیون را اشکار کرد که براساس گفته خبرگزاری فارس باعث شد حسین امیر عبداللهیان مشاور خارجی رژیم ایران مجبور شود ریاض را متهم کند که از سازمان مجاهدین خلق اپوزیسیون پشتیبانی مالی و امنیتی میکند."

آری داستان، داستان مقاومت سترگ مردم و فرزندان قهرمان مجاهد و مبارزشان است که سالیان دراز به فاشیسم مدهبی نه گفتند. با نثار خون پاک بهترین فرزندان خویش درخت تنومند آزادی را ابیاری کردند و باز هم این پژواک سخنان خانم مریم رجوی در گردهمایی بزگ کهکشان بیشماران است که طنینش ناقوس سرنگونی پلید ترین اهریمن زادگان تاریخ ایران زمین است:

"اما کلام آخر/‌ کلام آخر،‌ همان کلمه اولی است که برای آن ‌بپاخاستیم؛ یعنی مقاومت برای آزادی.
این تعهد را البته ما آغاز نکرده‌ایم؛ ادامة تکاملی انقلاب مشروطه و نهضت دکتر مصدق و قیام سی تیر که در آستانة آن هستیم.

آری، عصر تازه‌یی در ایران طلوع می‌کند و جامعه‌یی بر اساس دمکراسی جدایی دین و دولت و برابری زن و مرد شکوفا خواهد شد.
برای این مقصد پرشکوه، ما مقاومت را انتخاب کرده‌ایم؛
ما مقاومت را انتخاب کرده‌ایم‌؛ در هر کجا و به‌هر شکلی که آرمان آزادی می‌طلبد.
ما مقاومت را انتخاب کرده‌ایم؛ تا هر زمان که ظلم و استبداد باقی است.
و به این انتخاب افتخار میکنیم. آری به این انتخاب افتخار میکنیم.

ما از پا نخواهیم نشست تا روزی که آزادی، دمکراسی و برابری همچون رودی خروشان از آذربایجان تا بلوچستان و از خراسان تا خوزستان جاری شود.

ما از پا نخواهیم نشست تا روزی که همه ایرانیان با همه عقاید‌شان و با همة تفاوت‌هایشان دست در دست هم، پرچم پیروزی را به‌اهتزاز درآورند:‌ پرچم ایران آزاد و دمکراتیک."

آری باید هزار اشرف را به مثابه طلایه های سرنگونی این رژیم ضد ایرانی و ضد بشری در همه جای جهان برپا نمود. این یک وظیفه ملی و میهنی است نه پنهان شدن در پس ملی گرایی های پوچ و شعار های تو خالی.