۱۳۹۵ شهریور ۸, دوشنبه

خبرگان آخوندي: خمیني به منتظري نوشت شما كشور را به لیبرالھا و از کانال آنھا به مجاھدين ميسپاريد


اذعان سردمداران رژيم به مشاركت و موافقت با قتل عام 1367 و وحشت آنھااز مخدوش شدن چهره خمیني و افزايش اعتبار داخلي و بین المللي مجاھدين
دبیرخانه شوراي ملي مقاومت ايران 8/6/95 » : خانم مريم رجوي ريیس جمهور برگزيده مقاومت ايران،
بیانیه «مجلس خبرگان رھبری» آخوندھا به مثابه عالی ترین نهاد رژیم ولایت فقیه درباره قتل عام زندانیان سیاسی را یک سند صریح، قطعی و رسمی مبنی موافقت و مشارکت سردمداران کنونی رژیم در کشتار سی ھزار زندانی سیاسی و ارتکاب جنایت علیه بشریت دانست.

خبرگان آخوندی در بیانیه خود این قتل عام را «تصمیم تاريخي و انقلابي حضرت امام خمیني ، یک «تصمیم به موقع»، «برخورد جدي و بدون مسامحه با منافقین» و نشانه «فهم عمیق و دورانديشانه» خمینی توصیف کرد. اما با اينحال حكم قتل عام زندانیان مجاهد به حدي ضد اسلامي و ضد انساني است كه خبرگان ارتجاع ھم كه جنايتكارترين آخوندھاي حاكم و شماري از مسئولان مستقیم قتل عام را در بر مي گیرد جرأت تكرار حكم را ندارند و در يك دجالگري مبتذل آنرا تصمیم خمیني مبني بر “محاكمه عادلانه سران و برخي از اعضاي” مجاھدين قلمداد مي كنند. سردمداران رژيم از يك سو از متزلزل شدن اصل ولايت فقیه و خدشه دار شدن “چهره خمیني” و از سوي ديگر از “تطهير” و“ايجاد فضاي مظلومیت” براي مجاهدين عمیقا وحشت دارند .
بي جهت نیست كه در روزھای اخیر دررابطه با این قتل عام خامنه ای از «چهره مبارك و نوراني امام» و رفسنجانی از«نقش و جايگاه بي نظیر امام درتاريخ معاصر» دفاع کردند و سردژخیم پورمحمدی وزیر دادگستری روحاني گفت:
«افتخار می کنیم دستور خدا را درباره منافقین اجرا کردیم».خانم رجوي تاكید كرد اگر مقامات رژيم ازخشم مردم ايران وحشت ندارند چرا متن حكم خمیني و سئوالات موسوي اردبیلي و پاسخ خمیني را بدون هيچ كم وكاست دررسانه ھاي حكومتي منتشر نمیكنند. يك حكم ضد اسلامي كه حتي با مباني فقه ارتجاعي آخوندھاي حاكم نیز در تعارض است. وي از روحانیون و مراجع ديني در جهان اسلام خواست اين حكم جنايتكارانه وريختن خون30ھزار زنداني سیاسي را محكوم نمايند واجازه ندھند اين جنايت بزرگ كه در تاريخ معاصر نمونه ندارد به حساب اسلام ومسلمانان نوشته شود .خانم رجوی افزود: مدارکي كه جديدا منتشر شده واعتراف ھای علنی بالاترین مقام ها و نهاد ھای رژیم در روز ھای اخیر ضرورت محاکمه بین المللی مسئولان اين جنايت بزرگ را دوچندان كرده است.
سازمان ملل متحد بر اساس وظایف خود باید کمیسیونی برای بررسی این اعتراف ھا و ثبت آن به عنوان مدارک قطعی جرم و فراھم کردن زمینه ھای حقوقی پیگرد جانیان حاکم بر ایران تشکیل دھد .وی افزود: اکنون که سران رژیم به ارتکاب قتل عام اقرار می کنند، ملزمند که اسامی قتل عام شدگان، وصیت نامه ھای آن ھا، و نشانی مزار هایشان و نیز اسامی یک به یک هيات ھای مرگ در استان ھای مختلف را اعلام کنند .
اطلاعیه خبرگان در حالي تصمیم خمیني را “محاكمه عادلانه سران و برخي از اعضاي” مجاھدين توصیف میكند كه خمیني در حكم شیطاني خود مي نويسد: “كساني كه در زندانھاي سراسر كشور بر موضع نفاق خود پافشاري كرده و مي كنند محارب و محكوم به اعدام مي باشند... رحم بر محاربین ساده انديشي است.... آقاياني كه  تشخیص موضوع بعهده آنان است وسوسه و شك و ترديد نكنند....” و سپس در پاسخ به سئوالات موسوي اردبیلي مي نويسد “ھر كس در ھر مرحله اگر بر سر نفاق باشد حكمش اعدام است. سريعا دشمنان اسلام را نابود كنید. در مورد رسیدگي به وضع پرونده ھا در ھر صورت كه حكم سريعتر اجرا گردد ھمان مورد نظراست.”اما اطلاعیه خبرگان ارتجاع با نقل قول از نامه خمیني به منتظري در 6فروردين 1368 از علت اصلي قتل عام پرده برمیدارد و مي نويسد “از آنجا که روشن شده است که شما(منتظري) ايران را پس از من(خمیني) به دست لیبرالھا و از کانال آنھا به منافقین مي سپاريد، صلاحیت و مشروعیت رهبري آينده نظام را از دست داده ايد .”
در ھمین رابطه مهدي خزعلي، از مقام ھای دفتر رياست جمهوري در دوران خامنه اي و رفسنجاني اخیرا ضمن افشاي پاره اي از جنايات تكان دھنده رژيم آخوندي در جريان قتل عام 1367در مورد علت این قتل عام گفت بزرگترين و پرجمعیت ترين گروه مقابل نظام سازمان مجاھدين خلق بود كه در ھمین خیابان انقلاب ۴ساعت رژه داشتند اين رو فقط مي شد با اتوريته امام از بین برد... اينھا مي خواستند تا امام هست ريشه رو بزنند، مي گفتند ھر كسي رو كه آزاد كني ممكنه است مرتد شود و ما گرفتار جمعیت زيادي بشويم اينھا رو اعدام مي كنیم و اين اعدام باعث مي شود كه رعبي كه در خانواده ھا ايجاد میشود كسي ديگري مرتد نشود.”
پیش از اطلاعیه خبرگان آخوندي در 3شهريور، خامنه اي در ملاقات با سردمداران رژيم با اشاره به نوار آقاي منتظري از «تلاش براي تطهير» و ايجاد «فضاي مظلومیت» براي مجاھدين» و خدشه دار كردن «چهره خمیني» ابراز نگراني كرد و در 6شهريور رفسنجاني «از موج جدید ایجاد شده برای حمله به خمیني» شديدا ابراز تاسف كرد وگفت تاجايي كه شهردار
ً پاریس  ًنمایشگاهي از بازسازی صحنه ھای اعدام آن زمان برگزار کرده است.... حمایت از سازمان مجاھدين در این مقطع، جای تعجب و تأمل دارد». وي افزود «هدف اصلی دشمنان جهاني و داخلی انتقام از نقش و جایگاه بی نظیر امام» است. مجید انصاری معاون حقوقي روحاني گفت علاوه بر تخريب چهره  خمیني «توطئه ای پیچیده در سطح بین المللی در شرف وقوع است که سازمان مجاھدين را ھای معاند خارجی این موج ادامه دارد، تا جایی که اخیرا بعنوان سازمانی مشروع و مدنی معرفی کنند».
[انعكاس نمايشگاه پاريس در سايت تصويري گتي ايمیج]
گتي ايمیج ٨/۶/٩۵ » : زيرنويس ھر عكس ـ مريم رجوي خواستار عدالت براي قربانیان اعدامھاي دستجمعي
1988 ايران شد