۱۳۹۵ مرداد ۲۹, جمعه

حضرتي: مطلعين نگذارند به امام بي مهري شود؛ دامن زدن به اين داستان[قتل عام67] به هر شكلي به نفع [مجاهدين] خواهد بود و به مظلوميت آنها اضافه مي كند

سايت تابناك(رژيم) ۲۸/۵/۹۵ : « حضرتي نماينده مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر اينكه پرونده اي مانند اعدام هاي سال ٦٧ بايد به طور كامل از سوي افرادي كه در آن جلسات بودند براي مردم مطرح شود، گفت: بايد همه حقايقي كه وجود داشت از جمله شرايط جنگي، حمله مرصاد، انسجام تشكيلاتي كه منافقين داشتند و همه و همه بايد به وضوح مطرح شود. نگذارند كساني كه كينه هاي ديرينه از حضرت امام دارند هم چنان نسبت به امام بي مهري كنند.
 الياس حضرتي: در ارتباط با انتشار نوار صوتي صحبتهاي آيت الله منتظري در مورد اعدام هاي سال ٦٧ اين موضوع جديدي نبود و اينكه در اين شرايط از بيت ايشان بيرون آمد جاي بحث دارد...... انتشار اين نوار صوتي تكراري كه در گذشته هم چاپ شده در اين مقطع به نظر من جاي سؤال دارد و مشكوك است و بايد بررسي و پيگيري شود كه چرا در اين مقطع كه منافقين با سياستهاي كلي تندروهاي آمريكا به عربستان وصل شده اند و از حمايت كامل عربستان برخوردار شده اند، همين طور با گروهها و دسته هايي كه از عربستان پول دريافت مي كنند مانند ابومازن كه با منافقين ملاقات هايي كرده اند، چه ضرورتي بر انتشار اين فايل صوتي بود. با اخلالي كه اين افراد ايجاد كردند باعث مظلوميت بيشتر چهره كريه و زشت منافقين مي شوند. بنده انتشار اين نوار صوتي را از طرف هر كسي باشد محكوم مي كنم ...هر كس ديگري غير از آن سه نفري كه آقاي مطهري گفتند اگر اطلاعاتي دارند و در اين جريان هستند بايد بيايند و دفاع كنند. به نظر بنده كار مهمي انجام شده و اين كار در شرايط جنگ و آن موقعيت تشكيلاتي منافقين دلايل محكم قضايي و شرعي دارد. بايد تمامي ابهامات را رفع كنند و تمام كارها را دامن امام نيندازند. در خصوص چرايي عدم وجود آمار دقيق از اعدامي هاي آن سالها، بنده نيز تعداد دقيقي نمي دانم. هر واقعيت و موضوعي ممكن است در زماني چيزي از آن گفته نشود و كمتر صحبت شود و كلي گويي شود اما وقتي زماني از آن مي گذرد به راحتي مي توان در مورد آن صحبت كرد، البته دامن زدن به اين داستان به هر شكلي به نفع منافقين خواهد بود و به مظلوميت آنها اضافه مي كند.....».